سکوت(کوچه های خاطره)

جدایی به ناگزیر و به ناگزیر به تماشای رفتنت نشستن

 دم فرو بستن به ناگزیر

                  به هنگامی که پنداشتی تو را از زفتن

                                                و مرا از ماندن چاره نیست

آه٬ اگر می دانستی٬

                    می دانستی که یادت ساعتی

                                                   حتی لحظه ای

                                                                  مرا رها نکرد

و تصویر چشمهایت٬

                             چشمهایت که عشق را فریاد می کردند

چه کسی فهمید در کوچه های خاطره

                                                     مرا و اشک ناگزیر را

  به ناگزیر دز کوچه های خاطره

                     به تماشای هلهله سکوت٬

                                             شیطان فاصله نشستم                                           

آسمان سر ناسازگاری گذاشت

                               و حرف و سکوت

                                                 هر دو فاصله شدند

 چشم تو  خالی از عشق نبود و قلب من

                                       مجرم آسمان بود یا سکوت

نظرات 3 + ارسال نظر
سرود یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ق.ظ

دوست نازنینم........ بیشتر از تمام دوستایی که توی زندگیم داشتم دوستت دارم... خدا خودش می دونه که راست میگم...
همیشه آرزو داشتم اهلیم کنی...
چقدر دلم می خواد باهات حرف بزنم...
حس گنجیشکی رو دارم که توی قفسه و همه فکر می کنن بالا و پایین پریدنش از خوشحالیه ... کاش می فهمیدن درد من یه مشت ارزن و یه قلپ آب نیست که به خاطر داشتنش خوشحال باشم و بالا و پایین بپرم.
مهربون دوست داشتنی.... مراقب خودت باش و بدون هر جا باشم به یادتم.

سالی مک براید یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:29 ب.ظ http://blueclue.blogsky.com

سلام سرود عزیز
نوشته هایت ارامش بخش است
من راجع به وبلاگ سوالی داشتم اگر مایل به راهنمایی بنده میباشید لطفا ایمیلتان را مرقوم بفرمایید

سالی مک براید پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ق.ظ http://blueclue.blogsky.com

من منتظر راهنمایی شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد